Anonym (svar)

Jag har en fråga, påverkar bröstens växnad på ifall man sover på mage?
Alltså brösten trycks ju in när man sover på mage, så jag undrar om det kan påverka hur stora brösten blir?




Intressant fråga det där! Men brösten har redan när du föds sin så att säga sin "planerade storlek".
Det är därför man brukar säga att sina bröst ofta blir lika stora som sin mammas. Inte alltid med oftast.
Därför blir inte dina bröst mindre genom att du sover på mage, för visst blir din rumpa inte platt bara för att du sitter på den?
Du har inget att oroa dig för, sov tryckt på din mage! :)

MVH / Puberteten.




Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, besöksrekord är alltid kul.

2009-07-14 @ 15:41:36
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: 16 åring.

Jag är en tjej på 16 år som har ett problem. Jag har nämligen inga bröst alls. Jag har normal kropp förövrigt och jag fick mens när jag var 12. Jag vet att man utvecklas olika men tycker det är konstigt eftersom att alla i min familj plus farmor och mormor har stora bröst. Jag läste i Stora familjeläkarboken att om man inte utvecklat bröst när man är 16 så ska man kontakta läkare. Vad ska jag göra? Finns det något hormonpiller eller liknande som jag kan ta?

2009-07-14 @ 18:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0