Julia (svar)

Det har blivit mkt bättre med han nu :) Och jag tror att det är äkta faktist... Det känns som det! Han gör massor med hjärtan och jag mår verkligen bra med han.. Och jag kan prata om allt med han, han är toppen.. Jag ska satsa på han,det har jag bestämmt, men hur ska jag göra det? För vi träffas bara på skolan och där pratar vi knappt! Och han bor lite utanför min by så jag kan inte gå till han om jag ska vara med han, och jag vill inte vara hos mig för jag har så många syskon som retas och kommer och stör, det känns jobbigt..
Tacksam för svar ;D



Vad bra att det har blivit bättre i alla fall. Du skriver att ni knappt pratar på skolan, och det får du ändra på. På rasterna kan du till exempel gå till honom och vara med honom. Efter skolan kan ni ju hitta på något innan han åker hem till sin by. Ni behöver inte vara hos dig om du inte känner för det. De dagar då dina syskon kanske inte är hemma kan du ju bjuda hem honom. Annars kanske du kan följa med honom hem från skolan någon dag. Något sätt måste du väl kunna ta dig till honom och hem? Sen på helgerna är det ju lättare att träffas, oftast. Lycka till!

// Puberteten.

Kommentarer
Postat av: julia

kan man sola solarium även om man har mens med binda?

2009-05-07 @ 21:41:11
URL: http://jjjuliias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0